2018. ja 2020. aasta olümpiamängud jõuavad Eesti inimesteni Kanal 2 ja Postimehe vahendusel

07.12.2016

Discovery Communicationsiga sõlmitud lepingu järgi saavad Eesti vaatajad jälgida Eesti Meedia kanalite vahendusel PyeongChang 2018 ja Tokyo 2020 olümpiamänge.

Discovery Communications kinnitas, et Baltikumi suurim meediakontsern AS Eesti Meedia omandas 2018. aasta PyeongChangi talioliolümpiamängude ja 2020. aasta Tokyo suveolümpiamängude vabalevi ainuülekandeõigused Eesti Vabariigi territooriumil. Pikaajaline partnerlus Discovery Communicationsiga tagab, et kõik PyeongChangi ja Tokyo olümpiamängude võistlused jõuavad erinevate kanalite kaudu Eesti publikuni. Kokkuleppe tulemusena on Discovery Communicationsi eesmärk jõuda olümpiamängude ajal Eestis rohkemate vaatajateni kui kunagi varem.

Leping tagab Eesti Meediale olümpiamängude laiapõhjalise kajastamise Kanal 2-s ja meediakontserni kõikidel digiplatvormidel ning otseülekannete järgsete klippide järelvaatamise õiguse. Eurosport säilitab endale näitamise õiguse tasulises televisioonis ja oma digitaalteenuste vahendusel.

Lisaks on Discovery ja Eesti Meedia kokku leppinud laiaulatusliku ühise turundusprogrammi, et Eesti vaatajad ei jääks ilma ühestki olümpiahetkest, olgu need üle kantud Eesti Meedia kanalites või Eurospordi kaudu. 

"Oleme väga rahul, et kõnelused Discovery Grupiga lõppesid meile positiivse tulemusega ja Eesti inimesed saavad 2018. ja 2020. aasta olümpiamänge jälgida Eesti Meedia kanalite kaudu," ütles AS-i Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann.

"Olümpia põhikanaliteks saavad Kanal 2, Postimehe digikeskkond ja Kuku raadio," ütles Eesti Meedia peaprodutsent ja sporditoimetuse juht Marko Kaljuveer. "Lisaks eestikeelsetele kanalitele kanname digiplatvormidel olümpiamänge üle ka vene keeles – meie eesmärk on läbi spordi suurvõistluste tekitada inimestes suuremat ühtekuuluvustunnet," lisas Kaljuveer.

"Ma olen kindel, et need uudised pakuvad Eesti olümpiafännidele rõõmu. Eurosport, mis on pühendunud spordikire jagamisele publikuga, teab paremini kui keegi teine, et olümpiamängud kuuluvad igale vaatajale. Tahame, et kõik fännid saaksid olümpial toimuvat jälgida ning leping Eesti Meediaga annab kõikidele vaatajatele võimaluse neid mugavas vormis jälgida. Toetagu nad enda lemmiksportlasi või jälgigu enda lemmikalasid, Eurospordi kanalite kaudu saadav olümpiakogemus saab olema veelgi elavam," ütles Discovery Communicationsi asepresident ja Kirde-Euroopa piirkonnajuht Anna Pak.

Kuu aega tagasi sõlmis Discovery Networks lepingu Eesti Meediaga, et müüa kontsernile Discovery ja TLC kaubamärkide reklaamivõimalused Eestis. Värske olümpiaülekannete õiguste kokkulepe laiendab veelgi partnerluse mahtu Eesti suurima erameediafirmaga.

Discovery teatas 2015. aasta juunis koos Rahvusvahelise Olümpiakomiteega (ROK), et on saanud 2018–2024 olümpiamängude multimeedia ainuedastusõiguse 50 Euroopa maal ja territooriumil.

Discovery Communicationsist

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) on juhtiv ülemaailmne meelelahutusfirma, mis jõuab kokku 3 miljardi kliendini enam kui 220 maal ja territooriumil. Discovery rahuldab uudishimu, lahutab vaatajate meelt ning inspireerib kõrgekvaliteedilise sisuga läbi ülemaailmsete brändide nagu Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science ja Turbo/Velocity ning USA ühiskanali OWN: Oprah Winfrey Network, ja läbi Discovery digikanalite portfelli, kuhu kuuluvad Seeker ja SourceFed. Discovery omab ka Eurosporti, juhtivat üleregioonilist spordimeelelahutuse pakkujat Euroopas ning Aasia ja Vaikse ookeani piirkonnas. Discovery on Discovery Educationi kaudu ka juhtiv haridustoodete ja teenuste pakkuja koolidele, nende seas ka auhinnatud digiõpikute sari põhi- ja keskkoolidele. Rohkem teavet: www.discoverycommunications.com.

Kontaktid:
Discovery Networks
Anna Kovalskaya, PR manager
anna_kovalskaya@ma-tv.ru, +7 495 287-24-20

AS Eesti Meedia
Marko Kaljuveer, Peaprodutsent
marko.kaljuveer@eestimeedia.ee, +372 501 6425