Kanal 2 teleformaat võitis rahvusvahelise telesaadete võistluse

29. juuni 2016

AS Eesti Meedia kontserni kuuluvate Kanal 2 ja Osta.ee ning tootjafirma Osakond koostöös sündinud heategevuslik oksjonisaade "Parim pakkumine" võitis kolmapäeval, 29. juunil Budapestis finaaliga kulmineerunud rahvusvahelise telesaadete konkursi "Pitch & Play Live".



Suve suurima ja olulisima teleturu NATPE raames toimunud originaalformaatide konkursi "Pitch & Play Live" võitjaks kuulutati äsja Kanal 2 heategevuslik oksjonisaade "Parim pakkumine". Eestis loodud saateformaati hindas žürii silmapaistvalt eristuvaks, tunnistades, et vaatamata Eesti väiksusele tehakse siin suurepäraseid saateid. Finaalis "Parimat pakkumist" tutvustanud Kanal 2 esindaja Nele Pavese sõnul tõi žürii ja auditoorium saate puhul esile selle mitmekülgsust – põnevust, heategevuslikku poolt ja positiivset meelelahutust.

"Pitch & Play Live" võistlus toimus esimest korda eesmärgiga pakkuda Ida- ja Kesk-Euroopa regioonis loodud formaatidele võimalust murda rahvusvahelisele teleturule. "Parima pakkumise" kõrval jõudsid finaali kaks Ukrainas loodud suurejoonelist stuudiosaadet – huumorishow "Crack Them Up. Kids" ja talendisaade "Pick the Right Box".  Kõikide finaali jõudnud formaatide eelduseks oli uudne lähenemine ja läbilöögivõime rahvusvahelisel teleturul. "Parim pakkumine" on juba tekitanud teletootjate ja -levitajate seas huvi, mis annab alust loota, et heategevuslikul oksjonisaatel õnnestub jõuda ka teiste maade tele-ekraanidele.

"Parim pakkumine" on telekanali Kanal 2, Osta.ee ja tootjafirma Osakond koostöös sündinud saade, kus tuntud eestlased annetasid heategevuslikule reaalajas toimuvale online-oksjonile oma isiklikud asjad.  "Parim pakkumine" jõudis Kanal 2 ekraanile sel kevadel ja kokku annetati saate raames heategevuseks kümneid tuhandeid eurosid.